Tato aplikace není již podporována. Byla plně nahrazena My2n.com službou. (2N Mobile video).
- Ve dvou krocích otevřete nastavení aplikace - klepnutím na "Settings" a po zobrazení dvou možností dalším klepnutím na "Settings".
- Aktivujte SIP Proxy klepnutím na "SIP Proxy->Allow" a do políček, která se objeví, vložte veškeré nutné informace (User-Uživatel, Password-Heslo, SIP Proxy, Port).
- Nyní můžete ověřit, zda se aplikace zaregistrovala k SIP Proxy či nikoliv klepnutím na "No devices" a poté dotykem na "+".
- Jakmile otevřete sekci pro přidání zařízení, stiskněte "Proxy" pro ověření stavu registrace. Existují tři možné stavy registrace viz obrázky níže. Pokud registrace selže, zkontrolujte prosím informace, které jste vložili v druhém kroku a také stav Vaší Proxy.
Connection Failed - Registrace selhala
Trying to connect - Pokus o připojení
Connected - Připojeno - Ve chvíli, kdy je aplikace úspěšně registrována k SIP Proxy, je možné vytáčet hovory pomocí klávesnice. Můžete ji otevřít klepnutím na záložku "Keypad"
Volitelně také můžete přidat telefonní čísla ostatních zařízení registrovaných ke stejné Proxy (2N® IP Interkomy, IP telefony) pro jejich rychlejší dostupnost.
Nyní můžete zvolit jméno pobočky, vyplnit její číslo a pokud se jedná o 2N® IP Interkom, můžete nastavit DTMF kódy pro aktivaci zámků. Poté, co vyplníte veškeré nutné informace, dokončete nastavení pobočky klepnutím na "Back".
Nyní uvidíte zařízení, které jste právě vytvořili, v seznamu dostupných zařízení. Pokud chcete zařízení mít ve svém listu (List of devices), klepnutím na kroužek vedle zařízení vyberete a kroužek zmodrá.
Nyní uvidíte zařízení ve Vašem listu (List of devices) a klepnutím na něj ho můžete vybrat a zahájit hovor.