1. Nastavení UMTS brány 2N® OfficeRoute
- SIP Proxy je v defaultním nastavení brány vytvořená a povolená. Není ji tedy třeba vytvářet. Hotovou SIP Proxy si můžete prohlédnout na obrázku níže. Pro volání mimo vnitřní linky je možné volat přes vnější přenašeče s prefixem 0.
- Jelikož SIP Proxy je defaultně aktivní, je nutné pouze vytvořit uživatele (terminál) pro tuto Proxy. Uživatele vytvoříte v sekci User management->Uživatelé kliknutím na ikonu v pravém dolním rohu, viz obrázek níže.
- Na stránce pro přidání nového uživatele vytváříte kromě sipového terminálu také uživatele pro samotnou bránu. Tzn. můžete nastavit, zda se bude jednat o klasického uživatele nebo uživatele s administrátorskými právy. Tyto práva můžete ještě blíže definovat. Pro pouhé nastavení terminálu stačí vyplnit Uživatelské jméno, heslo a číslo terminálu. Pro náš příklad jsme zvolili 708, vyplňte toto číslo pro všechny zmíněné parametry. Po vyplnění všech parametrů uložte uživatele pomocí ikony v pravém dolním rohu.
- Po uložení uživatele by jste tohoto uživatele měli vidět v sekci User management->Uživatelé.
- Pokud budete chtít změnit adresu SIP Proxy, musíte změnit IP adresu brány. Adresu upravíte v sekci Network->Základní nastavení a klikněte na ikonu tužky pro editaci. Proveďte požadované změny a poté uložte kliknutím na ikonu diskety.
2. Zaregistrování 2N® Helios IP Mobile k SIP Proxy
Aplikace 2N® Helios IP Mobile může být zaregistrována k SIP Proxy jako běžný SIP klient.
Nejprve musíte spustit aplikaci 2N® Helios IP Mobile dotykem na její ikonu.
Dále prosím postupujte podle následujících konfiguračních kroků:
- Otevřete menu "Settings" aplikace 2N® Helios IP Mobile.
- Povolte funkci SIP klienta dotykem na tlačítko "SIP Proxy ON":
- Vstupte do menu "SIP proxy settings" pro nastavení registrace k SIP Proxy.
Zadejte prosím všechny nezbytné informace, které dostanete od správce SIP Proxy/Ústředny. Například Jméno (Username), Heslo (Password), IP adresu SIP proxy atd. - Jakmile nakonfigurujete SIP Proxy a nastavení uložíte dotykem na potvrzovací tlačítko
, uvidíte stav proxy na řádce "Devices".
Connected - úspěšně připojeno k proxy, je možné provádět odchozí hovory a přijímat příchozí
Connecting - zařízení se snaží připojit k proxy, prosím o chvilku strpení
Disconnected - nepřipojeno k proxy, prosím zkontrolujte nastavení
- Odchozí hovory přes SIP Proxy mohou být nyní jednoduše prováděny vytočením čísla stanice na číselníku, který se nachází na záložce "Dial Pad".
Volitelně je také možné přidat některá zařízení zaregistrované k proxy (=telefonní čísla interkomů 2N® Helios IP, IP telefonů atd.) manuálně, aby byly jednoduše dostupné v menu "Devices".
Pokud budete chtít volat na interkom 2N® Helios IP přes proxy, můžete v nastavení zařízení také upravit DTMF kód pro otevírání dveří.
Jakmile dokončíte konfiguraci zvoleného proxy zařízení a uložíte nastavení dotykem na potvrzovací tlačítko, uvidíte toto zařízeni v menu"Devices".